Rezultatele finale ale concursului
Nr. crt. | Nume, prenume | Punctaj obținut proba scrisă | Punctaj obținut interviu | Punctaj final concurs | Mențiunea |
1 | Roman Elisabeta | 80 | 93,00 | 86,50 | admis |
Nr. crt. | Nume, prenume | Punctaj obținut proba scrisă | Punctaj obținut interviu | Punctaj final concurs | Mențiunea |
1 | Comănescu Liliana | 72,00 | 96,33 | 84,17 | admis |
2 | Toader Ioana -Alexandra | 77,00 | 81,66 | 79,33 | respins |
3 | Brînzei Mihaela | 73,83 | 74,33 | 74,08 | respins |
4 | Gorovei Domnica | 51,83 | 70,33, | 61,08 | respins |
Nr. crt. | Nume, prenume | Punctaj obținut proba scrisă | Punctaj obținut proba practică | Punctaj obținut interviu | Punctaj final concurs | Mențiunea |
1 | Ilie Ion | 68,00 | 95,60 | 98,34 | 87,32 | admis |
2 | Stoica Toma-Daniel | 60,00 | 82,30 | 76,67 | 72,99 | respins |
Rezultatele la proba interviu din data de 18.10.2018
Sunt declarați admiși la proba interviu candidații care au obținut minimum 50 de puncte.
Nr. crt. | Nume, prenume | Punctaj obținut proba interviu | Mențiune |
1 | MOLNAR EDUARD CONSTANTIN | 29,00 | respins |
Nr. crt. | Nume, prenume | Punctaj obținut proba interviu | Mențiune |
1 | ROMAN ELISABETA | 93,00 | admis |
Nr. crt. | Nume, prenume | Punctaj obținut proba interviu | Mențiune |
1 | COMĂNESCU LILIANA | 96,33 | admis |
2 | TOADER IOANA -ALEXANDRA | 81,66 | admis |
3 | BRÎNZEI MIHAELA | 74,33 | admis |
4 | GOROVEI DOMNICA | 70,33 | admis |
Nr. crt. | Nume, prenume | Punctaj obținut proba interviu | Mențiune |
1 | ILIE ION | 98,34 | admis |
2 | STOICA TOMA-DANIEL | 76,67 | admis |
3 | MOCANU MARIUS-CĂTĂLIN | – | absent |
4 | ȘERBANESCU SEBASTIAN-GABRIEL | – | retras din concurs |
- Contestațiile cu privire la rezultatele probei interviu se depun în data de 19.10.2018, până la ora 14:00, la Registratura instituției, et.3, camera 310.
- În data de 22.10.2018 se afișează rezultatele contestațiilor depuse, respectiv rezultatele finale ale probei interviu, precum și rezultatele finale ale concursului.
Informaţii privind susţinerea interviului
(anunț afișat la data de 12.12.2018)
- La interviu se vor prezenta doar candidaţii care au fost declaraţi admişi la proba scrisă si conform rezultatelor privind proba practică, după caz;
- Interviul va avea loc în data de 18.10.2018, după cum urmează:
Pentru postul de șofer
Nr. crt. | Nume, prenume | Ora |
1 | ILIE ION | 09.30 |
2 | MOCANU MARIUS-CĂTĂLIN | 09.50 |
3 | STOICA TOMA-DANIEL | 10.10 |
4 | ȘERBĂNESCU SEBASTIAN-GABRIEL | 10.30 |
Pentru postul de expert IA – Compartimentul Financiar-Contabilitate
Nr. crt. | Nume, prenume | Ora |
1 | ROMAN ELISABETA | 11.00 |
Pentru postul de consilier juridic
Nr. crt. | Nume, prenume | Ora |
1 | MOLNAR EDUARD CONSTANTIN | 11.30 |
Pentru postul de expert IA – Compartimentul Organizare Evenimente
Nr. crt. | Nume, prenume | Ora |
1 | BRÎNZEI MIHAELA | 12.00 |
2 | COMĂNESCU LILIANA | 12.30 |
3 | GOROVEI DOMNICA | 13.00 |
4 | TOADER IOANA -ALEXANDRA | 13.30 |
Interviul se va susține individual și conform Regulamentului privind organizarea concursurilor acesta se înregistrează.
Rezultatele finale la proba scrisă (17.10.2018)
Sunt declarați admiși la proba scrisă candidații care au obținut minimum 50 de puncte.
Nr. crt. | Nume, prenume | Punctaj obținut proba scrisă | Mențiune |
1 | MOLNAR EDUARD CONSTANTIN | 56,33 | admis |
Rezultatele obținute pentru proba scrisă din data de 12.10.2018 pentru postul de expert, gradul IA – Compartimentul Financiar Contabilitate
Nr. crt. | Nume, prenume | Punctaj obținut proba scrisă | Mențiune |
1 | ROMAN ELISABETA | 80,00 | admis |
Rezultatele obținute pentru proba scrisă din data de 12.10.2018 pentru postul de expert, gradul IA – Compartimentul Organizare Evenimente
Nr. crt. | Nume, prenume | Punctaj obținut proba scrisă | Mențiune |
1 | TOADER IOANA -ALEXANDRA | 77,00 | admis |
2 | BRÎNZEI MIHAELA | 73,83 | admis |
3 | COMĂNESCU LILIANA | 72,00 | admis |
4 | GOROVEI DOMNICA | 51,83 | admis |
5 | OCHEA CORINA-THEODORA | 44,33 | respins |
6 | #C2* | 43,00 | respins |
7 | BADEA CĂTĂLIN | 41,11 | respins |
8 | DUMITRAȘCU DANA FILARETA | 40,00 | respins |
9 | MAXIM CARMEN | 39,33 | respins |
10 | CARAZĂ OTILIA | 32,33 | respins |
11 | VOICU SILVIA MĂDĂLINA | 30,16 | respins |
12 | CRISTEA AMALIA -NICOLETA | 12,50 | respins |
13 | BĂRAN FLORENȚA-FELICIA | 9,00 | respins |
Modificare rezultată ca urmare a solicitării candidatului, în conformitate cu prevederile art.17 din Regulamentul(UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.
Rezultatele obținute pentru proba scrisă din data de 12.10.2018 pentru postul de șofer – Compartimentul Achiziții, Logistică și IT
Nr. crt. | Nume, prenume | Punctaj obținut proba scrisă | Mențiune |
1 | ROMAN ADRIAN | 76,00 | admis |
2 | ILIE ION | 68,00 | admis |
3 | STOICA TOMA-DANIEL | 60,00 | admis |
4 | ȘERBANESCU SEBASTIAN-GABRIEL | 60,00 | admis |
5 | MOCANU MARIUS-CĂTĂLIN | 52,00 | admis |
- Contestațiile cu privire la rezultatele probei scrise se depun în data de 16.10.2018, până la ora 12:00, la Registratura instituției, et.3, camera 310.
- În data de 17.10.2018 ora 10:30 se afișează rezultatele contestațiilor depuse, respectiv rezultatele finale ale probei scrise, precum și rezultatele probei practice, care se va susține în data de 16.10. 2018 pentru candidații înscriși pentru postul de șofer.
- Programarea interviurilor se va afișa în data de 17.10.2018, după orele 15:30.
Rezultatele la proba practică pentru postul de șofer
Sunt declarați admiși la proba scrisă candidații care au obținut minimum 50 de puncte.
Baremul probei practice pentru postul de sofer poate fi consultat aici.
Nr. crt. | Nume, prenume | Punctaj obtinut la proba practica | Mentiune |
1 | ILIE ION | 95,6 | admis |
2 | STOICA TOMA-DANIEL | 82,3 | admis |
3 | ROMAN ADRIAN | 71,3 | admis |
4 | MOCANU MARIUS-CĂTĂLIN | 69 | admis |
5 | ȘERBĂNESCU SEBASTIAN-GABRIEL | 51,6 | admis |
- Contestațiile cu privire la rezultatele probei practice se depun în data de 17.10.2018, până la ora 14:00, la Registratura instituției, et.3, camera 310.
- Rezultatele contestațiilor depuse, respectiv rezultatele finale ale probei practice, precum si programarea interviurilor se va afișa în data de 17.10.2018, după orele 15:30.
Rezultatul soluţionării contestaţiei la proba scrisă pentru postul de Expert IA – Compartimentul Organizare Evenimente
Având în vedere prevederile:
Regulamentul-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale şi a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, aprobat prin HG nr.286/2011,
Comisia de soluţionare a contestaţiilor comunică următorul rezultat, referitor la contestaţia depusă cu privire la rezultatul probei scrise, astfel:
Nr. crt. | Candidat | Nr./dată contestaţie | Rezultatul soluţionării contestaţiei- punctaj obținut proba scrisă | Mentiune |
1 | BADEA CATALIN | 1639/16.10.2018 | 41,11 | respins |
Rezultatele obținute pentru proba scrisa din data de 12.10.2018(15.10.2018)
Sunt declarați admiși candidații care au obținut minimum 50 de puncte.
Rezultatele obținute pentru proba scrisa din data de 12.10.2018 pentru postul de consilier juridic, gradul I- Compartimentul Juridic și Resurse Umane
Nr. crt. | Nume, prenume | Punctaj obținut proba scrisa | Mențiune |
1 | MOLNAR EDUARD CONSTANTIN | 56,33 | admis |
Rezultatele obținute pentru proba scrisă din data de 12.10.2018 pentru postul de expert, gradul IA – Compartimentul Financiar Contabilitate
Nr. crt. | Nume, prenume | Punctaj obținut proba scrisă | Mențiune |
1 | ROMAN ELISABETA | 80 | admis |
Rezultatele obținute pentru proba scrisă din data de 12.10.2018 pentru postul de expert, gradul IA – Compartimentul Organizare Evenimente
Nr. crt. | Nume, prenume | Punctaj obținut proba scrisă | Mențiune |
1 | TOADER IOANA-ALEXANDRA | 77 | admis |
2 | BRÎNZEI MIHAELA | 73,83 | admis |
3 | COMĂNESCU LILIANA | 72 | admis |
4 | GOROVEI DOMNICA | 51,83 | admis |
5 | OCHEA CORINA-THEODORA | 44,33 | respins |
6 | #C2* | 43 | respins |
7 | DUMITRAȘCU DANA-FILARETA | 40 | respins |
8 | MAXIM CARMEN | 39,33 | respins |
9 | BADEA CĂTĂLIN | 38,66 | respins |
10 | CARAZĂ OTILIA | 32,33 | respins |
11 | VOICU SILVIA-MĂDĂLINA | 30,16 | respins |
12 | CRISTEA AMALIA-NICOLETA | 12,5 | respins |
13 | BĂRAN FLORENȚA-FELICIA | 9 | respins |
Modificare rezultată ca urmare a solicitării candidatului, în conformitate cu prevederile art.17 din Regulamentul(UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.
Rezultatele obținute pentru proba scrisă din data de 12.10.2018 pentru postul de șofer – Compartimentul Achiziții, Logistică și IT
Nr. crt. | Nume, prenume | Punctaj obținut proba scrisă | Mențiune |
1 | ROMAN ADRIAN | 76 | admis |
2 | ILIE ION | 68 | admis |
3 | STOICA TOMA-DANIEL | 60 | admis |
4 | ȘERBANESCU SEBASTIAN-GABRIEL | 60 | admis |
5 | MOCANU MARIUS-CĂTĂLIN | 52 | admis |
- Contestațiile cu privire la rezultatele probei practice se depun în data de 16.10.2018, până la ora 12:00, la Registratura instituției, et.3, camera 310.
- În data de 17.10.2018 ora 10:30 se afișează rezultatele contestațiilor depuse, respectiv rezultatele finale ale probei scrise, precum și rezultatele probei practice, care se va susține în data de 16.10.2018 pentru candidații înscriși pentru postul de șofer.
- Programarea interviurilor se va afișa în data de 17.10.2018, după orele 15:30.
Informații privind susținerea probei practice pentru candidații înscriși pentru postul de șofer
- La proba practică se vor prezenta candidații care au fost declarați admiși, conform rezultatelor privind proba scrisă;
- Proba practică va avea loc în data de 16.10.2018, dupa cum urmeaza:
ILIE ION | Ora 12:30 |
MOCANU MARIUS-CĂTĂLIN | Ora 13:30 |
ROMAN ADRIAN | Ora 14:30 |
STOICA TOMA-DANIEL | Ora 15:30 |
ȘERBĂNESCU SEBASTIAN-GABRIEL | Ora 16:30 |
- Punctul de plecare pe traseu va fi sediul IER, etaj 3, camera 310.
Informaţii privind susţinerea probei scrise
(anunț afișat la data de 9 octombrie 2018)
-
- Proba scrisă va avea loc în data de 12.10.2018, ora 11:00, la sediul institutului, bd. Regina Elisabeta nr.7-9, etajul 4.
- La proba scrisă se vor prezenta doar candidaţii care au fost declaraţi admişi conform rezultatelor privind selecţia dosarelor(vedeți mai jos rezultatele selecției dosarelor);
- Candidații care nu au prezentat originalul cazierului judiciar, au obligaţia de a completa dosarul cu acest document, cel mai tarziu până la data desfăşurării primei probe a concursului;
- Verificarea identităţii candidaţilor, înainte de începerea probei scrise, se face numai pe baza buletinului, a cărţii de identitate sau a oricărui document care atestă identitatea, potrivit legii;
- Candidaţii care nu sunt prezenţi la efectuarea apelului nominal ori care nu pot face dovada identităţii prin prezentarea oricărui document care să ateste identitatea sunt consideraţi absenţi;
- După începerea comunicării subiectelor este interzis accesul candidaţilor care întarzie;
- Candidaţilor, pe perioada desfăşurării probei scrise, nu le este permisă deţinerea sau folosirea vreunei surse de consultare sau a telefoanelor mobile ori a altor mijloace de comunicare la distanţă. Nerespectarea acestora atrage eliminarea candidatului din proba de concurs.
- Sunt declarați admiși la proba scrisă candidații care au obținut: minimum 50 de puncte.
Rezultatele selecţiei dosarelor de concurs
(anunț afișat la data de 9 octombrie 2018)
Rezultatele selecției dosarelor de concurs pentru de consilier juridic, gradul I-Compartimentul Juridic si Resurse Umane
Nr. crt. | Nume, prenume | Mențiunea | Motivul respingerii dosarului |
1 | MOLNAR EDUARD-CONSTANTIN | Admis |
Rezultatele selecției dosarelor de concurs pentru postul de expert, gradul IA-Compartimentul Financiar-Contabilitate/Serviciul Economic
Nr. crt. | Nume, prenume | Mențiunea | Motivul respingerii dosarului |
1 | ROMAN ELISABETA | Admis |
Rezultatele selecției dosarelor de concurs pentru postul de expert, gradul IA-Compartimentul Organizare Evenimente/Serviciul Comunicare și Marketing
Nr. crt. | Nume, prenume | Mențiunea | Motivul respingerii dosarului |
1 | BADEA CATALIN | Admis | |
2 | #C2* | Admis | |
3 | BĂRAN FLORENȚA-FELICIA | Admis | |
4 | BRASOVEANU MIHAELA | Admis | |
5 | BRÎNZEI MIHAELA | Admis | |
6 | CARAZĂ OTILIA | Admis | |
7 | CRISTEA AMALIA-NICOLETA | Admis | |
8 | COMĂNESCU LILIANA | Admis | <>/td> |
9 | DRAGOMIR CARLO-MARIUS | Admis | |
10 | DUMITRAȘCU DANA-FILARETA | Admis | |
11 | GOROVEI DOMNICA | Admis | |
12 | MAXIM CARMEN | Admis | |
13 | NEGULESCU EMILIA-NICOLETA | Admis | |
14 | OCHEA CORINA-THEORDORA | Admis | |
15 | RĂCĂȘANU ALINA-LAURA | Admis | |
16 | TOADER IOANA-ALEXANDRA | Admis | |
17 | VOICU SILVIA-MĂDĂLINA | Admis | |
18 | ZAVASTIN ION | Admis |
Modificarea realizată ca urmare a solicitării candidatului, în conformitate cu prevederile art.17 din Regulamentul(UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.
Rezultatele selecției dosarelor de concurs pentru postul de șofer, gradul I-Compartimentul Achiziții, Logistică și IT/Serviciul Economic
Nr.crt. | Nume, prenume | Mentiunea | Motivul respingerii dosarului |
1 | ILIE ION | Admis | |
2 | MOCANU MARIUS CĂTĂLIN | Admis | |
3 | ROMAN ADRIAN | Admis | |
4 | STOICA TOMA-DANIEL | Admis | |
5 | ȘERBANESCU SEBASTIAN-GABRIEL | Admis | |
6 | TĂNASE VALERICĂ | Admis |
ANUNȚ
Institutul European din România (IER) cu sediul în București, Bd. Regina Elisabeta nr.7-9, Sector 3, CIF:12178517, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale vacante de execuție (3 posturi), în conformitate cu prevederile art.14 alin.(3) din OUG nr.90/2017, cu modificările și completările ulterioare, și cu HG nr.286/2011, cu modificările și completările ulterioare, astfel:
- 1 Auditor, gradul IA – 8 ore/zi-Compartimentul Audit Public Intern;
- 1 Consilier juridic, gradul I-8 ore/zi–Compartimentul Juridic și Resurse Umane;
- 1 Expert, gradul IA– 8 ore/zi–Compartimentul Organizare Evenimente/Serviciul Comunicare și Marketing;
- 1 Expert, gradul IA – 8 ore/zi-Compartimentul Financiar-Contabilitate/Serviciul Economic;
- 1 Șofer, gradul I – 8 ore/zi-Compartimentul Achiziții, Logistică și IT/Serviciul Economic;
- Auditor, gradul IA – 8 ore/zi – Compartimentul Audit Public Intern
Principalele cerinţe ale postului, mai sus menţionat, potrivit prevederilor din fişa postului: efectuarea de misiuni de audit public intern asupra tuturor activităților din cadrul instituției, a celor cu implicații financiare, inclusiv a fondurilor structurale; elaborarea /actualizarea normelor metodologice specifice privind exercitarea activității de audit public intern în cadrul instituției; elaborarea proiectului planului multianual și anual de audit public intern; elaborarea raportului anual al activității de audit public intern; elaborarea/actualizarea programului de dezvoltare a sistemului de control intern managerial pe structura specifică.
- Consilier juridic, gradul I (1 post) – 8 ore/zi – Compartimentul Juridic și Resurse Umane;
Principalele cerinţe ale postului, mai sus menţionat, potrivit prevederilor din fişa postului: avizarea și contrasemnarea actelor cu caracter juridic în condițiile legii și ale procedurilor/regulamentelor interne; redactarea modelului cadru al contractelor încheiate în vederea derulării activităților specifice, precum și negocierea clauzelor legale contractuale; redactarea de opinii juridice cu privire la aspectele legale ce privesc activitatea instituției; formularea și promovarea de acțiuni, potrivit legii, în scopul apărării intereselor legitime ale institutului; acordarea de consultanță juridică; formularea de răspunsuri la petiții.
- Expert, gradul IA– 8 ore/zi – Compartimentul Organizare Evenimente/Serviciul Comunicare și Marketing.
Principalele cerinţe ale postului, mai sus menţionat, potrivit prevederilor din fişa postului: organizarea de evenimente- conferințe, dezbateri, seminarii și realizarea de rapoarte, analize și sinteze pe diferite problematici europene și/sau urmare a evenimentelor organizate de IER; activități specifice cabinetului directorului general(secretariat, relații publice și protocol).
- Expert, gradul IA – 8 ore/zi-Compartimentul Financiar-Contabilitate/Serviciul Economic
Principalele cerinţe ale postului, mai sus menţionat, potrivit prevederilor din fişa postului: asigură întocmirea ștatelor de salarii și depunerea declarațiilor periodice conform legislației; asigură evidența contabilă a stocurilor, relațiilor cu terții, inclusiv cu Trezoreria; întocmește situații și raportări financiar-contabile și verifică corelarea acestora.
- Șofer, gradul I – 8 ore/zi-Compartimentul Achiziții, Logistică și IT/Serviciul Economic
Principalele cerinţe ale postului, mai sus menţionat, potrivit prevederilor din fişa postului: asigură serviciile de transport, în interesul serviciului, pentru directorul general, precum și pentru salariații institutului în vederea desfășurării activităților specifice; gestionează autoturismele institutului, precum și carburantul auto, în condițiile legii; întocmește foile de parcurs, efectuează constant și corect întreținerea zilnică a autovehiculelor, asigură revizia tehnică periodică, asigură suport logistic în realizarea activității institutului.
Concursul se desfăşoară la sediul IER din Bd. Regina Elisabeta nr. 7-9, Sector 3, Bucureşti, conform calendarului urmator:
- depunere dosare concurs: 17.09–05.10.2018
- proba scrisă: 12.10.2018, ora 10:30
- proba practică pentru funcția de șofer: constă în parcurgerea unui traseu în vederea verificării abilităților specifice postului- 16.10.2018
- proba interviu: 18.10.2018
Condiţii generale: candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile prevăzute la art.3 din Regulamentul-cadru aprobat prin HG nr. 286/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, şi anume:
- cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
- cunoaşterea limbii române, scris şi vorbit;
- vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
- capacitate deplină de exerciţiu;
- stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
- îndeplinesc condiţiile de studii şi, după caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
- nu au fost condamnați definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului sau contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
Condiţii specifice:
1. Auditor, gradul IA
- studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, recunoscută de Ministerul Educației Naționale (cu toate denumirile anterioare) – domeniul contabilitate/finanțe/științe juridice;
- vechime în muncă și în specialitatea studiilor de minimum 7 ani;
- perfecţionări (specializări) în domeniul auditului intern;
- avizul favorabil al Corpului de Audit Intern din cadrul Ministerului Afacerilor Externe conform Cap. IV, Art. 20, alin (2) din Legea 672/2002 privind auditul public intern, republicată și pct. 2.3.4.1. din Hotărârea Guvernului nr. 1086/2013 pentru aprobarea Normelor generale privind exercitarea activităţii de audit public intern[1];
- solide cunoștințe de operare pe computer: MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- să nu fie soț/soție, rudă sau afin până la gradul al patrulea inclusiv cu conducătorul IER;
- constituie avantaj: experiență pe un post similar într-o instituție publică de minimum 2 ani
2. consilier juridic, gradul I
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, recunoscută de Ministerul Educației Naționale (cu toate denumirile anterioare) – domeniul științe juridice;
- vechime în muncă de minimum 4 ani;
- perfecționări (specializări) în domeniul juridic;
- solide cunoștințe de operare pe computer: MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- constituie avantaj: vechime în specialitatea studiilor, în administrație publică;
3. expert, gradul IA-Compartimentul Organizare Evenimente/Serviciul Comunicare și Marketing
-
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, recunoscută de Ministerul Educației Naționale (cu toate denumirile anterioare);
- vechime în muncă de minimum 7 ani;
- cunoașterea limbii engleze (nivel avansat)
- solide cunoștințe de operare pe computer: MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- constituie avantaj: experiență în organizarea de evenimente, experiență în activități de secretariat și/sau relații publice;
4. expert, gradul IA- Compartimentul Financiar-Contabilitate/Serviciul Economic
-
-
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă de licență, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, recunoscută de Ministerul Educației Naționale (cu toate denumirile anterioare);
- vechime în muncă și în specialitatea studiilor de minimum 7 ani;
- experiență pe un post similar într-o instituție publica de minimum 2 ani;
- perfecționări sau specializări în domeniul financiar-contabil și fiscal;
- solide cunoștințe de operare pe computer: MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
-
5. șofer, gradul I- Compartimentul Logistică și IT/Serviciul Economic
-
-
- studii generale/medii;
- permis de conducere categoria B;
- vechimea în muncă, pe poziția de șofer, de minimum 6 ani;
- aviz psihologic
-
Pentru înscrierea la concurs, candidații prezintă un dosar de concurs care trebuie să conțină următoarele documente:
-
-
- cerere-tip de înscriere la concurs;
- copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- copie a certificatului de căsătorie (dacă este cazul);
- copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor, emise de Ministerul Educației Naționale, și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice postului solicitat;
- carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
- cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
- adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- curriculum vitae (model EuroPass);
-
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.
În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, și este declarat admis la selecția dosarelor, are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.
Actele prevăzute la lit. b)-e) vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.
Documentele redactate în limbi străine sunt însoțite de traducerea autorizată în limba română.
Nedepunerea dosarului în termenul prevăzut sau depunerea unui dosar incomplet determină automat respingerea candidatului.
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Institutului European din România – Compartimentul Juridic şi Resurse Umane, et. 4, camera 409, în perioada 17.09. – 05.10.2018 (inclusiv), între orele 11.00 – 14.30 (L – V).
Bibliografiile de concurs:
-
-
- Auditor, gradul IA, Compartimentul Audit Public Intern
- Consilier juridic, gradul I, Compartimentul Juridic și Resurse Umane
- Expert, gradul IA-Compartimentul Organizare Evenimente/Serviciul Comunicare și Marketing
- Expert, gradul IA – 8 ore/zi-Compartimentul Financiar-Contabilitate/Serviciul Economic
- Șofer, gradul I – 8 ore/zi-Compartimentul Achiziții, Logistică și IT/Serviciul Economic
-
Cererea de înscriere se pune la dispoziţia candidaţilor prin Compartimentul Juridic şi Resurse Umane din cadrul Institutului European din România sau descarcă cererea de înscriere.
Relații suplimentare la telefon: 021.314.26.96/137; 021.314.26.97/137 – Compartimentul Juridic și Resurse Umane, fax:021/314.26.66; e-mail: ier@ier.gov.ro.